Αλλαγές επιχειρούνται στο πως διαχειρίζονται οι εισπρακτικές τα τηλεφωνήματα και στη συχνότητα με την οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν αυτές οι κλήσεις.
Όπως αναφέρει το MEGA, θα υπάρχει καλύτερη οριοθέτηση επικοινωνίας δικηγορικών γραφείων (που λειτουργούν ως εισπρακτικές) με τους οφειλέτες.
Παράλληλα, η επικοινωνία θα πραγματοποιείται μόνο 1 φορά ανά δύο ημέρες, κατά τις εργάσιμες ημέρες (9:00 – 20:00) ενώ τα τηλεφωνήματα στο χώρο εργασίας απαγορεύονται.
Ο ρόλος των εισπρακτικών εταιρειών:
- Να ενημερώνουν τους οφειλέτες για τα χρέη
- Να διαπραγματεύονται μαζί τους για τους όρους αποπληρωμής (κατ΄εντολή των πιστωτικών ιδρυμάτων)
Ποιες είναι οι κυρώσεις σε περίπτωση παράβαση των υποχρεώσεων τους
- Πρόστιμο από 5.000€ έως 500.000€ (*διπλασιασμός σε περίπτωση υποτροπής)
- Ο οφειλέτης μπορεί να στραφεί κατά της εισπρακτικής σε περίπτωση απειλής ή εκβίασης ή εξύβρισης
Απαγορευμένες πρακτικές των εισπρακτικών
- Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης ότι τάχα διακινδυνεύουν τα περιουσιακά στοιχεία ή η ζωή του οφειλέτη ή των οικείων του
- Δεν επιτρέπονται πράξεις, οι οποίες ασκούνται μόνο από δικηγόρους (π.χ έγγραφα πλειστηριασμού)