Η γυναίκα που αγαπάει ξέρει και να συγχωρεί και να αλλάξει τη ζωή σου είναι η μόνη που μπορεί», τραγουδάει η Ιουλία Καλλιμάνη στο ντουέτο «Γυναίκα είναι» με τον Σταμάτη Γονίδη. Ένα ντουέτο-ύμνος στην γυναίκα, που μέσα σε ένα μήνα ξεπέρασε τα τρία εκατομμύρια views στο youtube.
Η ιδιαίτερη χροιά, σε συνδυασμό με τη μοναδική ομορφιά και φινέτσα που διαθέτει, είναι τα δυνατά όπλα στην μουσική της φαρέτρα, ενώ το μέλλον της Ιουλίας στον χώρο της δισκογραφίας είναι φωτεινό και σπινθηροβόλο, όπως και το διαπεραστικό της βλέμμα.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του eleftherostypos.gr, η συναρπαστική μουσική της διαδρομή ξεκίνησε πριν από 12 περίπου χρόνια, ενώ στο ενεργητικό της μετρά ήδη συνεργασίες με δυνατά ονόματα στον χώρο της δισκογραφίας. Το 2010 κυκλοφορεί το πρώτο της single με τίτλο «Μην κοιμηθείς», ενώ ένα χρόνο αργότερα θα κάνει την πρώτη της μεγάλη συνεργασία στο πλευρό του Μιχάλη Χατζηγιάννη.
Το ντουέτο «Αξίζω» που θα ερμηνεύσουν μαζί, για τις ανάγκες της ταινίας του Νίκου Περράκη «Λούφα και παραλλαγή: Σειρήνες στη Στεριά», τη βάζει ουσιαστικά στον διάδρομο απογείωσης για μια πολλά υποσχόμενη καριέρα.
Το 2012 και ενώ συνεργάζεται επί σκηνής με την Πάολα στο νυχτερινό κέντρο «Πύλη Αξιού», δέχεται την πρόταση του Βο να ερμηνεύσουν μαζί το τραγούδι «20 χρονών». Μολονότι στην αρχή είναι κάπως επιφυλακτική, η συγκεκριμένη συνεργασία θα στεφθεί με απόλυτη επιτυχία και θα σκαρφαλώσει στην πρώτη θέση των μουσικών charts εκείνης της εποχής.
Την ίδια επιτυχία και αποδοχή θα γνωρίσει και η συμμετοχή της στο μουσικό talent show «The Voice» το 2017, μιας και η Ιουλία καθηλώνει τους τέσσερις coaches και το τηλεοπτικό κοινό με τις ερμηνείες της. Ερμηνείες που θα μετρήσουν εκατομμύρια θεάσεις στο διαδίκτυο.
Το 2017 θα συναντηθεί πρώτη φορά επί σκηνής με τον Σταμάτη Γονίδη, ενώ ένα χρόνο αργότερα, ο μουσικός παραγωγός και ιδιοκτήτης της Sonar Music, Ανδρέας Γιατράκος, της κάνει πρόταση συνεργασίας με την εταιρεία. Ο Γιατράκος πιστεύει στη φωνή, το ταλέντο και την ιδιαίτερη χροιά της Ιουλίας.
Δείτε το ντουέτο της Ιουλίας Καλλιμάνη με τον Σταμάτη Γονίδη: