Δεν ξέρουμε αν η εργολαβία του έργου της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, συντήρηση και βελτίωση του οδικού άξονα Μπαμπίνη – Αετός – Αρχοντοχώρι – Κανδήλα – Μύτικας, προϋπολογισμού 3.000.000 και κόστους 953.491,2.07 €, (προ Φ.Π.Α.), κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού και μέση έκπτωση 60,59 %, τελείωσε ή όχι, όμως προσωπικά αλλά και με συμπατριώτες μας που μιλάμε, το αποτέλεσμα θα θέλαμε να είναι πιο ευρύ και κυρίως να περιλαμβάνει περισσότερα κομμάτια συνεχούς ασφαλτόστρωσης, διαπλατύνσεων, τοποθέτηση εξοπλισμού προστασίας και σήμανσης….
Για να το περιγράψουμε πιο απτά, θα θέλαμε εμείς και όλοι οι πολίτες να δούμε ένα δρόμο παρόμοιο με τα 9,2 χιλιόμετρα Κουβαράς – Μπαμπίνη.
Οι συνεχείς ασφαλτοστρώσεις δεν ξεπέρασαν τα 5 χιλιόμετρα, οι οικισμοί της Μπαμπίνης, του Αρχοντοχωρίου των Ξηρών αλλά και του Μύτικα η είσοδος, απ’ όπου κεντρικά περνά ο συγκεκριμένος δρόμος, κατά ένα περίεργο τρόπο έμειναν απ’ έξω και οι παρεμβάσεις ήταν σημειακές, αν εξαιρέσουμε τους καθαρισμούς στα πλαϊνά του οδοστρώματος που ήταν σχεδόν σε όλο το μήκος των 32 χιλιομέτρων.
Η Περιφέρεια υποχρεούται και πρέπει να πράξει το καθήκον της, δηλαδή να προχωρήσει και γι αυτά τα 32 χιλιόμετρα, φτιάχνοντας ένα δρόμο σωστό, ενιαίο και όχι όλο μπαλώματα και αποσπασματικές παρεμβάσεις. Επίσης να προχωρήσει γρήγορα την παράκαμψη Μπαμπίνης με νέα χάραξη και της παράκαμψης Αρχοντοχωρίου. Επίσης με μικρές νέες χαράξεις να κοπούν κάποιες στροφές του Αετός – Αρχοντοχώρι.
Αυτό που έγινε με την συγκεκριμένη εργολαβία είναι σίγουρα θετικό, αλλά δεν είναι το ζητούμενο και αυτό που δικαιούται η ενδοχώρα της Αιτ/νίας και το κεντρικό Ξηρόμερο, για να αποκτήσει αξιοπρεπή οδική πρόσβαση στις πανέμορφες παραλίες της Αλυζίας, να συνδεθεί αξιοπρεπώς οδικά με την Ιόνια Οδό, η πολλά υποσχόμενη τουριστικά Αλυζία.
Πηγή: mytikaspress.blogspot.com