Ήταν ένα από τα πιο αρνητικά φαινόμενα που «γεννήθηκαν» στην καραντίνα: e-shop από εταιρείες στημένες στο πόδι αποσπούσαν χρήματα καταναλωτών, οι οποίοι αγόραζαν προϊόντα υψηλής τεχνολογίας, σε άκρως ελκυστικές τιμές, μη παραλαμβάνοντας όμως ποτέ το προϊόν και χάνοντας απ’ ο, τι φαίνεται οριστικά τα χρήματά τους.
Πολύ πιθανό το ίδιο να πάθουν και πάνω από 100 καταναλωτές που καταγγέλλουν τις τελευταίες ημέρες ένα e-shop με δύο φυσικά καταστήματα.
Υπενθυμίζεται ότι στις 8 Μαΐου η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή ανακοίνωσε ότι επιβάλλει διοικητικά πρόστιμα σε έξι ηλεκτρονικά καταστήματα (a-mobiles.gr, www.mxstore.gr, www.ubit.gr, www.emobile24.gr, www.clickstore.gr) συνολικού ύψους 630.000 ευρώ, για μη παραδοθείσες παραγγελίες στις οποίες είχε εισπραχθεί όλο το ποσό της αγοράς.
Μερικές ημέρες αργότερα, άλλα τέσσερα e-shop δέχθηκαν για τον ίδιο λόγο πρόστιμα 800.000 ευρώ (πρόκειται για τα: shop44.gr, d-klik.gr, kinitakias.gr και citisshop.com.