Εστία αντιπαράθεσης μεταξύ του Κωνσταντίνου Δρακονταειδή και του προέδρου του Δημοτικού συμβουλίου Στέλιου Ρόκκου αποτέλεσε το γεγονός ότι δεν κοινοποιήθηκε η επιστολή που απέστειλαν 31 ονόματα Λευκαδιτών καθώς και Ελλήνων και ξένων πολιτών, τεχνικών,επιστημόνων, μηχανικών, καθηγητών Πανεπιστημίου αναφορικά με την αίτηση για εξέταση εναλλακτικών θέσεων της οδικής σύνδεσης και ζεύξης Ακαρνανίας με την Λευκάδα.
Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους προτείνουν:
Ως τέτοιο «σωστό» σημείο ζεύξης, το οποίο πληροί τα ανωτέρω, προτείνεται σημείο παραπλεύρως και στο βορειοανατολικό άκρο του Βιολογικού καθαρισμού (ΕΕΛ) της πόλης της Λευκάδας (Εικ. 4). Η ζεύξη μπορεί να είναι πλωτή, η οποία θα εκμεταλλεύεται τη νέα τεχνολογία διαδικτύου και επικοινωνιών και δεν θα αποτελεί φράγμα στην ανανέωση του διαύλου, ή ακόμη και υποθαλάσσια υπό προϋποθέσεις. Η όδευση προς το σημείο αυτό είναι, είτε επί της ακτής της Ακαρνανίας (από το Κάστρο Γρίβα προς Αγ. Βαρβάρα, Περατιά και προς Πλαγιά) παραλιακά της λ/θ Αβλέμονα είτε, ως επί το πλείστον, σε επίχωμα παραπλεύρως της ακτής, ώστε να ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις στη λιμνοθάλασσα. Στο τελευταίο τμήμα της και για περιορισμένο μήκος, η όδευση προς το σημείο ζεύξης Ζ2 (Ακαρνανία) έναντι του έτερου σημείου ζεύξης, Ζ1, (Λευκάδα, παραπλεύρως της ΕΕΛ) μπορεί να είναι με χαμηλή τοξωτή γέφυρα με καμάρες, εδραζόμενη επί χαλικοπασσάλων, θεμελιωμένων εντός της λ/θ.
Η υψηλής αισθητικής χαμηλή τοξωτή γέφυρα με πολλαπλές καμάρες, μπορεί να είναι λιθοεπένδυτη, προς το σημείο ζεύξης Ζ2 για μήκος περίπου 600 μ. (με υποθαλάσσια ζεύξη) ή 900 μ (με πλωτή ζεύξη). Θα αποτελέσει, το δεύτερο κύριο ορόσημο εισόδου στη Λευκάδα, μετά το Κάστρο της Αγ. Μαύρας, συμβολίζοντας τη χωροτακτική ενοποίηση του ενιαίου ζωτικού χώρου Λευκάδας – και στεριάς της Ακαρνανίας (Terra Ferma) και ιδιαίτερα της χωρικής ενότητας, Νικιάνα – Λυγιά – Καρυώτες – ΚαλλιγώνιΛευκάδα – Περατιά – Πλαγιά – Πογωνιά – Πάλαιρος – Αγ.Νικόλαος, όντας παράλληλα παράδειγμα έργου που προστατεύει το περιβάλλον (στη περίπτωσή μας ευνοώντας την κυκλοφορία και ανανέωση των υδάτων της λ/θ Αβλέμονα). Θα σχεδιασθεί ώστε να δίνει εποπτική εικόνα της Λευκάδας και των πέριξ αρχαιολογικών στοιχείων (Κάστρα, πύργοι, οχυρά, ναοί, αλυκές κ.λπ.) για τους εισερχόμενους στο νησί και να περιλαμβάνει τεχνικά στοιχεία στην είσοδο που θα καταδεικνύουν τη γοητεία του ιστορικού κέντρου και των μνημείων της πόλης, της παραλίας της πόλης (Κάστρου – Γύρας – Μύλων – Αη Γιάννη) της περιοχής NATURA λ/θ και στενών Λευκάδας-Ακαρνανίας και ολόκληρου του νησιού της Λευκάδας. Το κόστος κατασκευής της προτεινόμενης λύσης είναι χαμηλότερο από αυτό της προωθούμενης, ιδιαίτερα αν η ζεύξη είναι πλωτή με εκμετάλλευση της νέας τεχνολογίας διαδικτύου και τηλεπικοινωνιών.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η επιστολή κοινοποιήθηκε πριν λίγο από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Ρόκκο την οποία σας παρουσιάζει το Lefkadatoday ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Το Lefkadatoday σας παρουσιάζει και την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών το οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει:
Η εναλλακτική λύση που προτείνετε, δεν έχει εξεταστεί μέχρι σήμερα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει εκτίμηση δαπάνης, ούτε έχει αξιολογηθεί ως προς τις επιπτώσεις που πιθανόν επιφέρει στο περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση ο βασικός σχεδιασμός του έργου θα προκύψει με την έγκριση περιβαλλοντικών όρων από την Δ/νση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης (ΔΙΠΑ/ΥΠΕΝ), αφού προηγηθούν οι απαιτούμενες διαδικασίες (δημόσια διαβούλευση, γνωμοδοτήσεις φορέων,
προτάσεις/αντιρρήσεις/ενστάσεις πολιτών κλπ.).