Στην Ιστορία και την Πληροφορική εξετάστηκαν οι υποψήφιοι με το νέο σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ενώ οι υποψήφοι με το παλαιό σύστημα διαγωνίστηκαν στην Ιστορία και την Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Διαβαθισμένης δυσκολίας τα θέματα στην Πληροφορική για τους υποψήφιους με το νέο σύστημα – Με το παλαιό σύστημα διαγωνίστηκαν στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Ιστορίας
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Πληροφορικής
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Ιστορίας με το παλαιό σύστημα για τα ημερήσια Λύκεια
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Ιστορίας με το παλαιό σύστημα για τα εσπερινά Λύκεια
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον με το παλαιό σύστημα για τα ημερήσια Λύκεια
Διαβάστε ΕΔΩ τα θέματα της Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον με το παλαιό σύστημα για τα εσπερινά Λύκεια
Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Φροντιστών Ελλάδας«τα σημερινά θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψηφίους και στις δύο ομάδες».
Ειδικότερα «στην πρώτη ομάδα οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπέθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης. Στη δεύτερη ομάδα, στα θέματα Γ1 και Δ1, που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων»
Συγκριτικά με τα περσινά, τα σημερινά θέματα χαρακτηρίζονται «αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που μας οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης» καταλήγει η ανακοίνωση της ΟΕΦΕ.
Διαβαθισμένης δυσκολίας τα θέματα στην Πληροφορική για τους υποψήφιους με το νέο σύστημα
Όσον αφορα την Πληροφορική η ΟΕΦΕ σε σχόλιό της εκτιμά ότι «οι εκφωνήσεις φέτος είχαν σαφήνεια, εξέταζαν μεγάλο μέρος της ύλης και ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας».
Σε σχέση με πέρυσι θεωρούμε ότι οι υποψήφιοι θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα βαθμολογίας. Για να αριστεύσει ένας υποψήφιος θα έπρεπε να έχει προετοιμαστεί σωστά και να έχει λύσει αρκετές ασκήσεις.
Σσυγκεκριμένα: το ΘΕΜΑ Α κρίνεται οτι δεν είχε ιδιαίτερες δυσκολίες, το ΘΕΜΑ Β ήταν αναμενόμενο και χωρίς παγίδες στο πρώτο υποερώτημα ενώ για το δεύτερο με τη συμπλήρωση κενών, κάποια από αυτά ίσως μπερδέψουν τον υποψήφιο, το ΘΕΜΑ Γ ήταν άσκηση σαφώς διατυπωμένη με μια μεγάλη επανάληψη μέσα στην οποία έπρεπε να γίνουν οι περισσότερες λειτουργίες του προγράμματος. Δε θα δυσκολέψει ιδιαίτερα τους σωστά προετοιμασμένους υποψηφίους ενώ το ΘΕΜΑ Δ ήταν άσκηση με πίνακες και ένα υποπρόγραμμα για το οποίο οποίο ίσως δυσκολευτούν κάποιοι στο Δ2β, στο πώς, δηλαδή, θα γεμίζει ο πίνακας καθώς μεττά από αυτό έχει κλασικές επεξεργασίες οι οποίες είναι δουλεμένες αρκετές φορές.
Πηγή: protothema.gr