Karvasaras - Ειδήσεις από την Δυτική Ελλάδα και όλο τον κόσμο
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
    • All
    • Αγρίνιο
    • Αμφιλοχία
    • Βόνιτσα
    • Θέρμο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
    Εκδρομή στην Κόνιτσα πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Σαργιάδας (φωτο)

    Εκδρομή στην Κόνιτσα πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Σαργιάδας (φωτο)

    Αγρίνιο: Παρασκευή 16 Μαΐου η υποδοχή εικόνας της Παναγίας Σουμελά στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης

    Αγρίνιο: Παρασκευή 16 Μαΐου η υποδοχή εικόνας της Παναγίας Σουμελά στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης

    «Τριχωνίδα: Το βιώσιμο μέλλον της περιοχής»

    «Τριχωνίδα: Το βιώσιμο μέλλον της περιοχής»

    Αγρίνιο: Ελαφρά τραυματισμένος ντελιβεράς από τροχαίο στον Άγιο Δημήτριο

    Νεάπολη Αγρινίου: Οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο με τραυματισμό

    Δικαστικοί Υπάλληλοι Αγρινίου μετά το κρούσμα στα δικαστήρια: «Να κλείσουν οι δικαστικές υπηρεσίες»

    Χαλκιόπουλο Βάλτου: Στις φυλακές Κορυδαλλού ο άνδρας που σκότωσε τον 95χρονο πατέρα του

    Κώστας Λύρος: «Ανεπίτρεπτο να βρει το 2026 σε αυτή την κατάσταση το παλιό νοσοκομείο Μεσολογγίου»

    «Η Κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει τις Μικρές Επιχειρήσεις του Λιανικού Εμπορίου που αποτελούν τον Κορμό της Εθνικής μας Οικονομίας»

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Αγρίνιο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
    • Αμφιλοχία
    • Βόνιτσα
    • Αστακός
    • Θέρμο
    • τροχαία
    • καιρός
    • θάνατοι
    • κηδείες
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • All
    • Δυτική Ελλάδα
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    Αγρίνιο: Νέο σοβαρό τροχαίο με τραυματισμό στην Εθνική Οδό (φωτο)

    Θανατηφόρο τροχαίο στην Πρέβεζα με νεκρό 16χρονο μοτοσικλετιστή

    Γυναίκα αναζητεί εργασία στην Αμφιλοχία

    Οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Λευκάδα αυτή την εβδομάδα

    Το Έργο «DigiWest: Κόμβος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων» παρουσιάζεται στο RGC 2025

    Το Έργο «DigiWest: Κόμβος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων» παρουσιάζεται στο RGC 2025

    Κοινωνικός τουρισμός 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

    Λήγει η προθεσμία των αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ (video)

    Ζαχάρω Ηλείας: Νεκρό τετράχρονο αγόρι που έπεσε σε χαράδρα με τον πατέρα του (video)

    Ζαχάρω Ηλείας: Νεκρό τετράχρονο αγόρι που έπεσε σε χαράδρα με τον πατέρα του (video)

    Νέα Σμύρνη: «Τι έκανα, τι έκανα;» φώναζε ο πατέρας που σκότωσε τον 45χρονο γιο του (videos)

    Νέα Σμύρνη: «Τι έκανα, τι έκανα;» φώναζε ο πατέρας που σκότωσε τον 45χρονο γιο του (videos)

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Αστυνομία
    • Κορωνοϊός
    • Lockdown
    • κρούσματα κορωνοϊού
    • εμβόλιο κορωνοϊού
    • καταγγελίες
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • All
    • Αυτοδιοίκηση
    • Παραπολιτική
    Κώστας Λύρος «Δημιουργική Ανατροπή» : «Δημοτικά μηχανήματα κάνουν εξυπηρετήσεις σε αντιδημάρχους – Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής Διαμαντόπουλου συνεχίζεται»

    Κώστας Λύρος «Δημιουργική Ανατροπή» : «Δημοτικά μηχανήματα κάνουν εξυπηρετήσεις σε αντιδημάρχους – Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής Διαμαντόπουλου συνεχίζεται»

    Δήμος Ξηρομέρου: Συνεδριάζει στις 25/11 το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας

    Συνεδριάζει την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου

    Μίλτος Ζαμπάρας: «Πάνω από μισό εκατομμύριο συνταξιούχοι εκτός του επιδόματος που εξάγγειλε ο Πρωθυπουργός»

    Μίλτος Ζαμπάρας: Δήλωση για τις ΔΟΥ Μεσολογγίου και Αγρινίου

    Συνεργασία με Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ο Κασσελάκης: «Μαζί με τη Ζωή θα γίνουμε ο δημοκρατικός τους εφιάλτης» (video)

    Συνεργασία με Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ο Κασσελάκης: «Μαζί με τη Ζωή θα γίνουμε ο δημοκρατικός τους εφιάλτης» (video)

    Θανάσης Παπαθανάσης: «Πολύ σημαντική η ένταξη της Κατούνας και του Μύτικα στις περιοχές με οικονομικά κίνητρα για την προσέλκυση γιατρών»

    Θανάσης Παπαθανάσης: «Πολύ σημαντική η ένταξη της Κατούνας και του Μύτικα στις περιοχές με οικονομικά κίνητρα για την προσέλκυση γιατρών»

    Στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΟΥ Μεσολογγίου ο Δήμος Μεσολογγίου

    Στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΟΥ Μεσολογγίου ο Δήμος Μεσολογγίου

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Νέα Δημοκρατία
    • ΣΥΡΙΖΑ
    • ΠΑΣΟΚ
    • ΚΙΝΑΛ
    • ΚΚΕ
    • ΜέΡΑ25
    • Ελληνική Λύση
    • Λαϊκή Ενότητα
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • All
    • Άλλα Αθλήματα
    • Μπάσκετ
    • Παναιτωλικός
    • Ποδόσφαιρο
    Ο Τάσος Σιδηρόπουλος σφυρίζει στο Παναιτωλικός – Λεβαδειακός

    Ο Σιδηρόπουλος σφυρίζει στο Λεβαδειακός – Παναιτωλικός

    ΓΦΣ Παναιτωλικός (βόλλεϊ γυναικών): Φιλικός αγώνας προετοιμασίας με τον Λέων Μεσολογγίου

    Παναιτωλικός – Βόλεϊ Κ16: Νίκη για τα κορίτσια 3-1 επί της ΑΕ Χουλιαράδων και πρόκριση στη 2η φάση play off

    Ηττήθηκε με 0-3 από τον Βόλο o Παναιτωλικός απογοητεύοντας τους φίλους του (video)

    Ηττήθηκε με 0-3 από τον Βόλο o Παναιτωλικός απογοητεύοντας τους φίλους του (video)

    Πέταξαν τα φαναράκια στο γήπεδο του Παναιτωλικού (φωτο & video)

    Πέταξαν τα φαναράκια στο γήπεδο του Παναιτωλικού (φωτο & video)

    Παναιτωλικός: Με δύο επιστροφές αλλά και απουσίες η αποστολή με Βόλο

    Παναιτωλικός: Με δύο επιστροφές αλλά και απουσίες η αποστολή με Βόλο

    Αγρίνιο – Θαλάσσιο σκι στη λίμνη Στράτου: Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το Stratos Challenge 2025

    Αγρίνιο – Θαλάσσιο σκι στη λίμνη Στράτου: Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το Stratos Challenge 2025

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Παναιτωλικός
    • Super League 1
    • Μεταγραφές
    • τοπικό ποδόσφαιρο
    • μπάσκετ
    • Μεσολόγγι BAXI
    • Παναγρινιακός
    • Αμβρακικός Λουτρού
    • Γ Εθνική
    • Ναυπακτιακός Αστέρας
    • ΑΕ Μεσολογγίου
    • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
    • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Karvasaras - Ειδήσεις από την Δυτική Ελλάδα και όλο τον κόσμο
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
    • All
    • Αγρίνιο
    • Αμφιλοχία
    • Βόνιτσα
    • Θέρμο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
    Εκδρομή στην Κόνιτσα πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Σαργιάδας (φωτο)

    Εκδρομή στην Κόνιτσα πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Σαργιάδας (φωτο)

    Αγρίνιο: Παρασκευή 16 Μαΐου η υποδοχή εικόνας της Παναγίας Σουμελά στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης

    Αγρίνιο: Παρασκευή 16 Μαΐου η υποδοχή εικόνας της Παναγίας Σουμελά στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης

    «Τριχωνίδα: Το βιώσιμο μέλλον της περιοχής»

    «Τριχωνίδα: Το βιώσιμο μέλλον της περιοχής»

    Αγρίνιο: Ελαφρά τραυματισμένος ντελιβεράς από τροχαίο στον Άγιο Δημήτριο

    Νεάπολη Αγρινίου: Οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο με τραυματισμό

    Δικαστικοί Υπάλληλοι Αγρινίου μετά το κρούσμα στα δικαστήρια: «Να κλείσουν οι δικαστικές υπηρεσίες»

    Χαλκιόπουλο Βάλτου: Στις φυλακές Κορυδαλλού ο άνδρας που σκότωσε τον 95χρονο πατέρα του

    Κώστας Λύρος: «Ανεπίτρεπτο να βρει το 2026 σε αυτή την κατάσταση το παλιό νοσοκομείο Μεσολογγίου»

    «Η Κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει τις Μικρές Επιχειρήσεις του Λιανικού Εμπορίου που αποτελούν τον Κορμό της Εθνικής μας Οικονομίας»

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Αγρίνιο
    • Μεσολόγγι
    • Ναύπακτος
    • Ξηρόμερο
    • Αμφιλοχία
    • Βόνιτσα
    • Αστακός
    • Θέρμο
    • τροχαία
    • καιρός
    • θάνατοι
    • κηδείες
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • All
    • Δυτική Ελλάδα
    • Εργασία
    • Κοινωνία
    • Οικονομία
    Αγρίνιο: Νέο σοβαρό τροχαίο με τραυματισμό στην Εθνική Οδό (φωτο)

    Θανατηφόρο τροχαίο στην Πρέβεζα με νεκρό 16χρονο μοτοσικλετιστή

    Γυναίκα αναζητεί εργασία στην Αμφιλοχία

    Οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Λευκάδα αυτή την εβδομάδα

    Το Έργο «DigiWest: Κόμβος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων» παρουσιάζεται στο RGC 2025

    Το Έργο «DigiWest: Κόμβος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων» παρουσιάζεται στο RGC 2025

    Κοινωνικός τουρισμός 2025: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις αιτήσεις

    Λήγει η προθεσμία των αιτήσεων για το νέο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού της ΔΥΠΑ (video)

    Ζαχάρω Ηλείας: Νεκρό τετράχρονο αγόρι που έπεσε σε χαράδρα με τον πατέρα του (video)

    Ζαχάρω Ηλείας: Νεκρό τετράχρονο αγόρι που έπεσε σε χαράδρα με τον πατέρα του (video)

    Νέα Σμύρνη: «Τι έκανα, τι έκανα;» φώναζε ο πατέρας που σκότωσε τον 45χρονο γιο του (videos)

    Νέα Σμύρνη: «Τι έκανα, τι έκανα;» φώναζε ο πατέρας που σκότωσε τον 45χρονο γιο του (videos)

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Αστυνομία
    • Κορωνοϊός
    • Lockdown
    • κρούσματα κορωνοϊού
    • εμβόλιο κορωνοϊού
    • καταγγελίες
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • All
    • Αυτοδιοίκηση
    • Παραπολιτική
    Κώστας Λύρος «Δημιουργική Ανατροπή» : «Δημοτικά μηχανήματα κάνουν εξυπηρετήσεις σε αντιδημάρχους – Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής Διαμαντόπουλου συνεχίζεται»

    Κώστας Λύρος «Δημιουργική Ανατροπή» : «Δημοτικά μηχανήματα κάνουν εξυπηρετήσεις σε αντιδημάρχους – Ο κατήφορος της δημοτικής αρχής Διαμαντόπουλου συνεχίζεται»

    Δήμος Ξηρομέρου: Συνεδριάζει στις 25/11 το Συντονιστικό Τοπικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας

    Συνεδριάζει την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου

    Μίλτος Ζαμπάρας: «Πάνω από μισό εκατομμύριο συνταξιούχοι εκτός του επιδόματος που εξάγγειλε ο Πρωθυπουργός»

    Μίλτος Ζαμπάρας: Δήλωση για τις ΔΟΥ Μεσολογγίου και Αγρινίου

    Συνεργασία με Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ο Κασσελάκης: «Μαζί με τη Ζωή θα γίνουμε ο δημοκρατικός τους εφιάλτης» (video)

    Συνεργασία με Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε ο Κασσελάκης: «Μαζί με τη Ζωή θα γίνουμε ο δημοκρατικός τους εφιάλτης» (video)

    Θανάσης Παπαθανάσης: «Πολύ σημαντική η ένταξη της Κατούνας και του Μύτικα στις περιοχές με οικονομικά κίνητρα για την προσέλκυση γιατρών»

    Θανάσης Παπαθανάσης: «Πολύ σημαντική η ένταξη της Κατούνας και του Μύτικα στις περιοχές με οικονομικά κίνητρα για την προσέλκυση γιατρών»

    Στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΟΥ Μεσολογγίου ο Δήμος Μεσολογγίου

    Στο πλευρό των εργαζομένων της ΔΟΥ Μεσολογγίου ο Δήμος Μεσολογγίου

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Νέα Δημοκρατία
    • ΣΥΡΙΖΑ
    • ΠΑΣΟΚ
    • ΚΙΝΑΛ
    • ΚΚΕ
    • ΜέΡΑ25
    • Ελληνική Λύση
    • Λαϊκή Ενότητα
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • All
    • Άλλα Αθλήματα
    • Μπάσκετ
    • Παναιτωλικός
    • Ποδόσφαιρο
    Ο Τάσος Σιδηρόπουλος σφυρίζει στο Παναιτωλικός – Λεβαδειακός

    Ο Σιδηρόπουλος σφυρίζει στο Λεβαδειακός – Παναιτωλικός

    ΓΦΣ Παναιτωλικός (βόλλεϊ γυναικών): Φιλικός αγώνας προετοιμασίας με τον Λέων Μεσολογγίου

    Παναιτωλικός – Βόλεϊ Κ16: Νίκη για τα κορίτσια 3-1 επί της ΑΕ Χουλιαράδων και πρόκριση στη 2η φάση play off

    Ηττήθηκε με 0-3 από τον Βόλο o Παναιτωλικός απογοητεύοντας τους φίλους του (video)

    Ηττήθηκε με 0-3 από τον Βόλο o Παναιτωλικός απογοητεύοντας τους φίλους του (video)

    Πέταξαν τα φαναράκια στο γήπεδο του Παναιτωλικού (φωτο & video)

    Πέταξαν τα φαναράκια στο γήπεδο του Παναιτωλικού (φωτο & video)

    Παναιτωλικός: Με δύο επιστροφές αλλά και απουσίες η αποστολή με Βόλο

    Παναιτωλικός: Με δύο επιστροφές αλλά και απουσίες η αποστολή με Βόλο

    Αγρίνιο – Θαλάσσιο σκι στη λίμνη Στράτου: Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το Stratos Challenge 2025

    Αγρίνιο – Θαλάσσιο σκι στη λίμνη Στράτου: Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη το Stratos Challenge 2025

    ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΡΑ

    • Παναιτωλικός
    • Super League 1
    • Μεταγραφές
    • τοπικό ποδόσφαιρο
    • μπάσκετ
    • Μεσολόγγι BAXI
    • Παναγρινιακός
    • Αμβρακικός Λουτρού
    • Γ Εθνική
    • Ναυπακτιακός Αστέρας
    • ΑΕ Μεσολογγίου
    • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
    • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Karvasaras - Ειδήσεις από την Δυτική Ελλάδα και όλο τον κόσμο
Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
Σεραφίνο Αγρίνιο | SerafinoFood Delivery Agrinio Σεραφίνο Αγρίνιο | SerafinoFood Delivery Agrinio Σεραφίνο Αγρίνιο | SerafinoFood Delivery Agrinio
Βιομηχανικά Πλυντήρια και Ταπητοκαθαριστήρια - Αγρίνιο

Σχολεία: Όλες οι αλλαγές από τη νέα χρονιά – 17 ερωτήσεις και απαντήσεις

30 Ιουνίου 2021, 18:36
σε Εκπαίδευση
A A
0
Μοιράσου σε FacebookΜοιράσου σε Twitter

Τις αλλαγές στα σχολεία και τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου παρουσιάζει το υπουργείο Παιδείας μέσα από 17 ερωτήσεις και απαντήσεις.

Με 17 ερωτήσεις και απαντήσεις το υπουργείο Παιδείας αναλύει τις αλλαγές στα σχολεία που έρχονται με το νέο νομοσχέδιο.

ADVERTISEMENT

Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για την παιδεία περιλαμβάνει νομοσχέδιο το οποίο αφορά στην αξιολόγηση δασκάλωνκαι καθηγητών και στην αυτονομία σχολείων.

Το υπουργείο Παιδείας μάλιστα υποστηρίζει ότι «η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών έχει καθαρά βελτιωτικό, μη τιμωρητικό χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση στην επιμόρφωση ως απαραίτητο μέτρο για τη θέσπιση ενός μηχανισμού ανατροφοδότησης και διασφάλισης της διαρκούς βελτίωσης του εκπαιδευτικού και της ποιότητας της εκπαίδευσης».

ADVERTISEMENT

Ταυτόχρονα, το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει επίσης εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης μαθητών και πτυχίο για τους κληρικούς είτε πανεπιστημίου είτε από Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες σε Αθήνα και Κρήτη.

Ακόμα, εισάγεται το πολλαπλό βιβλίο που δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να επιλέγουν το βιβλίο που θέλουν, από τα εγκεκριμένα βιβλία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Οι αλλαγές αφορούν επίσης και στις εξετάσεις από Τράπεζα Θεμάτων για την Α΄και Β ΄λυκείου αλλά και την ίδρυση έξι πρότυπων ΕΠΑΛ.

Στο ίδιο πλαίσιο η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως παρουσίασε την περασμένη Δευτέρα σε ειδική εκδήλωση μαζί με τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη τους άξονες της πολιτικής για αναβάθμιση σχολείων και εκπαιδευτικών στο «Νέο Αναβαθμισμένο Σχολείο».

Τι υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας για το νομοσχέδιο

Όπως αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή του οι σημαντικότερες ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για την Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών είναι:

Ελευθερία – Αυτονομία σχολείου

-Ελεύθερη επιλογή βιβλίου στα σχολεία (πολλαπλό βιβλίο) – Περνάμε από τη μηχανιστική εκμάθηση στην κριτική ανάλυση και σκέψη

-Αυτονομία ως προς τη μορφή των 4μηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης – Απελευθερώνουμε τη δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών μας

-Ενισχύουμε το ρόλο των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης (ενδοσχολικοί συντονιστές, μέντορες, υπεύθυνοι οργάνωσης και συντονισμού μαθητείας στα ΕΝΕΕΓΥΛ) – Επενδύουμε στους εκπαιδευτικούς μας και τους ενισχύουμε

-Εγκρίσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων και συνεργασιών από το ίδιο το σχολείο – Εμπιστευόμαστε τους εκπαιδευτικούς μας – Αποκεντρώνουμε το σύστημα
Ελληνική PISA: Αποτίμηση αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος σε μαθητές Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου – Δημιουργούμε ένα νέο, ανεξάρτητο εργαλείο για την αποτύπωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και τη διαρκή του αναβάθμιση

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και στελεχών

-Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και έμφαση στην επιμόρφωση – Ενδυναμώνουμε τους εκπαιδευτικούς, με σκοπό τη συνεχή τους βελτίωση

-Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των στελεχών εκπαίδευσης – Αξιολογούμε την ποιότητα της διοίκησης

Εκκλησιαστική Εκπαίδευση

-Κληρικοί Δημοσίου μόνο με πτυχίο από Σχολή Μαθητείας Κληρικών ή από ΑΕΙ – Αναβαθμίζουμε το επίπεδο εκπαίδευσης των κληρικών

-Συνένωση των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών από 4 σε 2 – Καλύτερες προοπτικές για τους νέους μας, εξορθολογισμός Ακαδημαϊκού Χάρτη της χώρας.

Η βασική φιλοσοφία του νομοσχεδίου

Στόχος του νομοσχεδίου είναι η δημιουργία ενός ακόμη καλύτερου σχολείου για τα παιδιά μας, που εξασφαλίζει όλα τα απαραίτητα εφόδια για το παρόν και το μέλλον τους, και η απελευθέρωση του δυναμικού των εκπαιδευτικών μας, σε ένα πλαίσιο μεγαλύτερης ελευθερίας, διαρκούς υποστήριξης και αυξημένης λογοδοσίας.

Η πρότασή μας αποτελείται από 3 αλληλένδετους πυλώνες:

-Την ενίσχυση της αυτονομίας των σχολικών μονάδων.

-Τη θέσπιση μηχανισμού αξιολόγησης του έργου των εκπαιδευτικών ως μηχανισμού βελτίωσης και ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών.

-Την ενίσχυση των δομών εκπαίδευσης ως κρίσιμων πυλώνων για την αποτελεσματική παιδαγωγική υποστήριξη του αυτόνομου σχολείου.

Επιπλέον, εισάγουμε για πρώτη φορά ένα οργανωμένο σύστημα εκκλησιαστικής εκπαίδευσης με στόχο την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού επιπέδου του κλήρου, υπό την εποπτεία της Πολιτείας, και τη συνέχιση εξορθολογισμού του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας.

Α. ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
Γιατί ενισχύεται η αυτονομία των σχολικών μονάδων και πώς;

Γιατί: Στην καρδιά του εγχειρήματος της αυτονομίας είναι η μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ (2016), η ενίσχυση της αυτονομίας είναι άμεσα συνυφασμένη με τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης, καθώς και με υψηλότερες επιδόσεις μαθητών. Η Ελλάδα έχει το μικρότερο δείκτη αυτονομίας ανάμεσα σε όλες τις χώρες του ΟΟΣΑ, με πάνω από 80% των αποφάσεων να λαμβάνεται σε κεντρικό επίπεδο (μέσος όρος ΟΟΣΑ: 35%).

Πώς: Στην πράξη, η αυτονομία των σχολικών μονάδων ενισχύεται σε τρεις άξονες:

  • Δείχνουμε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς μας, δίνοντας μεγαλύτερη ελευθερία στην οργάνωση της διδασκαλίας, μέσω π.χ. της εισαγωγής της ελεύθερης επιλογής βιβλίου από τους εκπαιδευτικούς, της μεγαλύτερης ευελιξίας στον τρόπο διεξαγωγής των τετραμηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης (ομαδική/ατομική εργασία, μέθοδοι ανεστραμμένης τάξης, αντί για ωριαίο διαγώνισμα), της δυνατότητας δημιουργίας ομίλων.
  • Ενισχύεται ο ρόλος του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ώστε να μπορεί να λάβει τις αποφάσεις εκείνες που θα καταστήσουν το σχολείο πιο αυτόνομο, αλλά και ο ρόλος των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης.
  • Διαμορφώνεται ένα πλαίσιο αυξημένης διαφάνειας και λογοδοσίας, γιατί η ενισχυμένη αυτονομία απαιτεί και ένα πλαίσιο ελέγχων και ισορροπιών. Σε αυτό το πνεύμα, εισάγονται, μεταξύ άλλων, η «ελληνική PISA» και η υποχρέωση δημιουργίας και συντήρησης προσβάσιμης ιστοσελίδας σε κάθε σχολική μονάδα.

Τι είναι το πολλαπλό βιβλίο; Θα μπορεί ο κάθε εκπαιδευτικός να διαλέγει οποιοδήποτε βιβλίο θέλει;

Το πολλαπλό βιβλίο δίνει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να επιλέγουν το βιβλίο που θέλουν, ανάμεσα στα εγκεκριμένα βιβλία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). Ταυτόχρονα, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα έχουν πρόσβαση και στα υπόλοιπα εγκεκριμένα διδακτικά βιβλία σε ψηφιακή μορφή, καθώς και σε πλούσιο συμπληρωματικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό. Η ελεύθερη επιλογή βιβλίου και οι πολλαπλές πηγές σηματοδοτούν μια πραγματική αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο που μαθαίνουν τα παιδιά στο σχολείο, ξεφεύγοντας από το μοντέλο της αποστήθισης, ενισχύοντας την κριτική σκέψη των μαθητών και τη διαμόρφωση ανεξάρτητης γνώμης. Η Ελλάδα και η Κύπρος αποτελούν τη μειοψηφία των χωρών ΕΕ που διατηρούν το μονοπώλιο του ενός και μοναδικού σχολικού εγχειριδίου.

Ποιες αλλαγές συντελούνται στις τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης και πού αποσκοπούν;

Προβλέπονται δύο σημαντικές τομές ως προς την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών:

  • Ο εκπαιδευτικός θα μπορεί πλέον να επιλέξει τη μορφή της τετραμηνιαίας δοκιμασίας αξιολόγησης των μαθητών, π.χ. να αναθέσει κάποια συνθετική ή διαθεματική εργασία, μια ομαδική παρουσίαση ή να αξιοποιήσει τις μεθόδους της ανεστραμμένης τάξης (flipped classroom), όπου π.χ. ο ίδιος ο μαθητής καλείται να παρουσιάσει το μάθημα της ημέρας ή να εισηγείται τρόπους επίλυσης προβλημάτων. Δίνεται βήμα στη δημιουργική πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού, το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κάθε τάξης.
  • Αλλάζει και η φιλοσοφία της «εξεταστέας» ύλης. Το βιβλιοκεντρικό μοντέλο της απομνημόνευσης αντικαθίσταται από το γνωσιοκεντρικό μοντέλο του πολλαπλού βιβλίου. Το πολλαπλό βιβλίο στοχεύει στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και στην ουσιαστική κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων.

Πώς ενισχύεται η εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς, με μεγαλύτερους βαθμούς ελευθερίας στην οργάνωση της διδασκαλίας;

Ανάμεσα σε άλλους, με τους εξής τρόπους:

  • Ελεύθερη επιλογή βιβλίου
  • Αυτονομία ως προς τη μορφή των 4μηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης (π.χ. ατομική/ομαδική εργασία, flipped classroom, αντί για μόνη επιλογή το ωριαίο διαγώνισμα) & τέλος στην υπερρύθμιση λοιπών ενδιάμεσων δοκιμασιών (π.χ. στον αριθμό και διάρκεια λοιπών δοκιμασιών)
  • Αποκέντρωση της διαδικασίας διεξαγωγής εκπαιδευτικών δράσεων και προγραμμάτων– σήμερα απαιτείται έγκριση Υπ. Παιδείας
  • Δυνατότητα διοργάνωσης εκπαιδευτικών ομίλων (υπεύθυνοι εκπ/κών ομίλων)
  • Απλοποίηση διαδικασίας διενέργειας ερευνών και πρακτικής άσκησης εντός των σχολικών μονάδων

Τι σημαίνει στην πράξη η ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή και των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης;

Ο Διευθυντής αποκτά τις αρμοδιότητες εκείνες που του επιτρέπουν να υπηρετήσει το αυτόνομο σχολείο, ενώ πλέον καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της σχολικής ζωής. Συγκεκριμένα προβλέπεται:

Θέσπιση υποστηρικτικών οργάνων

  • Υποδιευθυντές (επιλογή μετά από εισήγηση Διευθυντή)
  • Ενδοσχολικοί Συντονιστές
  • Μέντορες
  • Υπεύθυνοι διασύνδεσης με τη μαθητεία στα ΕΝΕΕΓΥΛ
  • Διοργάνωση ετήσιων επιμορφώσεων
  • Διευθυντής ως αξιολογητής των εκπαιδευτικών του – παρατηρήσεις μαθημάτων
  • Αρμοδιότητα για τη διοργάνωση παιδαγωγικών συναντήσεων
  • Αρμοδιότητα για την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου
  • Δυνατότητα αξιοποίησης σχολικών εγκαταστάσεων εκτός σχολικού ωραρίου
  • Δυνατότητα εξασφάλισης επιπλέον πόρων μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων & την ευκολότερη αποδοχή δωρεών και χορηγιών
  • Αύξηση θητείας από 3ετή σε 4ετή και δυνατότητα επαναδιορισμού χωρίς όριο 2 θητειών
  • Σε τι στοχεύει η δυνατότητα αξιοποίησης σχολικών εγκαταστάσεων;
  • Μια από τις ελευθερίες που δίνονται στα σχολεία είναι η μεγαλύτερη δυνατότητα αξιοποίησης των σχολικών εγκαταστάσεων μετά το πέρας του ωρολογίου προγράμματος, για τη διοργάνωση σχολικών εκδηλώσεων ή άλλων προγραμμάτων που απευθύνονται στην εκπαιδευτική κοινότητα. Πλέον, προτείνεται την απόφαση διοργάνωσης να την λαμβάνει το Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν και εκπρόσωποι του Σχολείου και του Δήμου. Σε περίπτωση που κάποια σχολική εκδήλωση, όπως για παράδειγμα μια θεατρική παράσταση, αποφέρει έσοδα, προβλέπεται ότι τα έσοδα αυτά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τη σχολική μονάδα που διοργάνωσε την εκδήλωση. Αυτό σαφώς και δεν επηρεάζει με κανέναν τρόπο το ύψος της τακτικής επιχορήγησης των σχολικών μονάδων. Το μόνο που αλλάζει είναι ότι τα σχολεία αποκτούν μεγαλύτερη ελευθερία στη δυνατότητά τους να διοργανώνουν εκδηλώσεις στον χώρο τους, και εφόσον το επιθυμούν, να ορίζουν και κάποιο εισιτήριο.

Ποιος είναι ο σκοπός των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο στην ΣΤ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου (ελληνική PISA)

Πρόκειται για ένα τεστ διάγνωσης της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος. Σκοπός της ελληνικής PISA είναι η εξαγωγή πορισμάτων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων σπουδών – όχι η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή. Τα αποτελέσματα, άλλωστε, θα είναι ανώνυμα, επομένως δεν συνεκτιμώνται από τους εκπαιδευτικούς κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών. Η διεξαγωγή διαγνωστικών τεστ αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος σημειώνει αυξητική τάση στις χώρες του ΟΟΣΑ – π.χ. στην Πορτογαλία, τη Σουηδία, τη Δανία, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Με ποιους τρόπους ενισχύεται η ενταξιακή εκπαίδευση;

Το νομοσχέδιο προάγει την ενταξιακή εκπαίδευση με 5 βασικούς τρόπους:

  • Δημιουργία 1.100 οργανικών θέσεων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για πρώτη φορά στη γενική εκπαίδευση.
  • Μεγαλύτερη ευελιξία στη μορφή των τετραμηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης: Συμβατή με τη διαφοροποιημένη διδακτική και διευκόλυνση προσαρμογής στις ανάγκες του κάθε μαθητή.
  • Παροχή προγραμμάτων πρώιμης εκπαιδευτικής παρέμβασης στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Δίνεται δηλαδή η δυνατότητα στους γονείς να απευθυνθούν νωρίτερα – πριν από την εγγραφή τους στο νηπιαγωγείο – στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών αναγκών των παιδιών τους. Στόχος να εξασφαλιστεί ότι όλοι οι μαθητές θα έχουν την κατάλληλη υποστήριξη, ώστε να υιοθετηθούν εγκαίρως εξατομικευμένα μέτρα ενίσχυσης.
  • Δημιουργία ρόλου Υπεύθυνου Διασύνδεσης με τη Μαθητεία στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.).
  • Προσβασιμότητα των ιστοσελίδων όλων των δημόσιων σχολικών μονάδων.

Β. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Τι μορφή θα έχει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών;

Εισάγουμε την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, αξιολόγηση με καθαρά βελτιωτικό, μη τιμωρητικό χαρακτήρα, και έμφαση στην επιμόρφωση ως απαραίτητο μέτρο για τη θέσπιση ενός μηχανισμού ανατροφοδότησης και διασφάλισης της διαρκούς βελτίωσης του εκπαιδευτικού και της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Η αξιολόγηση του έργου είναι περιγραφική (4βαθμη κλίμακα: «εξαιρετικό», «πολύ καλό», «ικανοποιητικό», «μη ικανοποιητικό»), όχι ποσοτική, και αφορά τρία πεδία αξιολόγησης: (α) τη γενική και ειδική διδακτική, ανά 4ετία, από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης/Ειδικότητας, (β) το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης, ανά 4ετία, από τον Διευθυντή, και (γ) την υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια εκπαιδευτικού, ανά 2ετία, από κοινού από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης και τον Διευθυντή.

Γιατί χρειάζεται η αξιολόγηση εκπαιδευτικών;

α) Κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να βελτιωθεί εάν δεν αξιολογηθεί. Αξιολόγηση σημαίνει καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, εντοπισμός των δυνατών και αδύναμων σημείων του έργου των εκπαιδευτικών, και παροχή παιδαγωγικής υποστήριξης όπου αυτή απαιτείται.

β) Πρόσθετο κίνητρο για ακόμα μεγαλύτερη προσφορά και διαρκή βελτίωση: Μέσα από την αξιολόγηση θα αναδειχτούν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και θα επιβραβευτεί το έργο τους. Η αξιολόγηση διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

γ) Η μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία σε επίπεδο σχολικής μονάδας απαιτεί ένα σύστημα ελέγχων και ισορροπιών – ένα μηχανισμό λογοδοσίας.

δ) Τι συμβαίνει στο εξωτερικό: Η αξιολόγηση (σε κεντρικό ή τοπικό επίπεδο) αποτελεί κοινή πρακτική στο 90% των ευρωπαϊκών χωρών, με βασικές εξαιρέσεις την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ιρλανδία, τη Μάλτα και την Ισλανδία.

Προβλέπονται πριμοδοτήσεις (bonus) ή/και κυρώσεις ανάλογα με τα αποτελέσματα της αξιολόγησης για την υπηρεσιακή πορεία του εκπαιδευτικού;

Όχι. Όπως και στην πλειοψηφία των Ευρωπαϊκών χωρών (90%), κύριος στόχος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η παροχή ανατροφοδότησης και η αυτοβελτίωση. Η παροχή επιπλέον κινήτρων (π.χ. bonus) και η επιβολή κυρώσεων δεν αποτελούν τον κανόνα στις χώρες της ΕΕ. Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο, η θετική αξιολόγηση συνεκτιμάται κατά τη διαδικασία επιλογής σε θέση ευθύνης, ενώ η μη θετική αξιολόγηση οδηγεί σε υποχρεωτικό επιμορφωτικό πρόγραμμα. Ευθύνη για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της εξειδικευμένης επιμόρφωσης έχει ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης (παιδαγωγικό στέλεχος εκπαίδευσης σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης).

Γ. ΔΟΜΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Τι αλλάζει στις δομές εκπαίδευσης και με ποιο σκεπτικό;

Η μεταρρύθμιση των δομών εκπαίδευσης έχει ως κύρια στόχευση την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και την ενίσχυση της παιδαγωγικής υποστήριξης που αυτοί λαμβάνουν. Για αυτόν τον σκοπό ιδρύονται θέσεις στελεχών με αμιγώς παιδαγωγικό χαρακτήρα, δηλαδή θέσεις Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης τόσο σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης όσο και σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αυξάνονται στον αριθμό και υπηρετούν στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, ώστε να είναι πιο κοντά στις σχολικές μονάδες και να υποστηρίζουν έμπρακτα και σε καθημερινή βάση την εκπαιδευτική κοινότητα. Επίσης, ιδρύονται 1.100 νέες οργανικές θέσεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στα Κέντρα Διάγνωσης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), οι οποίες θα καλύπτουν τις ανάγκες των σχολικών μονάδων γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Τι αλλάζει στη διαδικασία επιλογής στελεχών;

Ως προς τα κριτήρια επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, αυξάνεται η απαιτούμενη προϋπηρεσία για την ανάληψη θέσεων ευθύνης και προστίθεται ως κεντρικό κριτήριο επιλογής το αποτέλεσμα της αξιολόγησης του υποψηφίου, κάτι το οποίο είχε απαλειφθεί από τον ΣΥΡΙΖΑ. Προϋπόθεση για τη συμμετοχή στελεχών και εκπαιδευτικών σε διαδικασίες επιλογής σε θέση ευθύνης, αποτελεί να μην έχουν αξιολογηθεί ως ανεπαρκείς ή μη ικανοποιητικοί, αντιστοίχως, στις σχετικές εκθέσεις αξιολόγησης κατά την τελευταία τετραετία. Ως προς τη διαδικασία επιλογής στελεχών εκπαίδευσης, προβλέπεται η δοκιμασία της μελέτης περίπτωσης.

Δ. ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Με ποιον τρόπο αναβαθμίζεται η ποιότητα του κλήρου;

Το παρόν νομοσχέδιο επιχειρεί να εκσυγχρονίσει και να οργανώσει εξ ολοκλήρου και σε νέα βάση την δευτεροβάθμια, μεταδευτεροβάθμια και ανώτατη εκκλησιαστική εκπαίδευση, με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της ποιότητας του κλήρου. Συγκεκριμένα, η δευτεροβάθμια εκκλησιαστική εκπαίδευση εντάσσεται στη γενική δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπό την εποπτεία του κράτους, ενώ τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές των εκκλησιαστικών σχολείων θα επιλέγονται βάσει κριτηρίων, οδηγώντας στη συνολική αναβάθμιση της δευτεροβάθμιας εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, δημιουργούνται 3 Σχολές Μαθητείας Υποψηφίων Κληρικών (ΣΜΥΚ), μέσω της μετατροπής υφιστάμενων εκκλησιαστικών σχολείων, οι οποίες θα αποτελούν δομές μεταδευτεροβάθμιας εκκλησιαστικής εκπαίδευσης με διετές πρόγραμμα σπουδών. Στο εξής, απαραίτητη προϋπόθεση για να μισθοδοτηθεί ένας κληρικός από το δημόσιο θα είναι η κατοχή Διπλώματος ΣΜΥΚ ή πτυχίου Α.Ε.Ι., δίνοντας τέλος στο φαινόμενο μισθοδοσίας αποφοίτων δημοτικού, γυμνασίου ή λυκείου ως κληρικών.

Τι αλλάζει στον χάρτη της ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης;

Στο πλαίσιο του εξορθολογισμού του χάρτη της Ανώτατης Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης συνενώνονται οι δυνάμεις των υφιστάμενων δομών ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης. Ο αριθμός των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών μειώνεται από τέσσερις σε δύο, οι οποίες θα λειτουργούν στην Αθήνα και την Κρήτη, με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων σπουδών.

Πηγή: ethnos.gr

Tags: ΓυμνάσιαΔημοτικά σχολείαεκπαιδευτικοίΛύκειαμαθητέςνομοσχέδιοΣχολείαΥπουργείο Παιδείας
Ακολούθησε το Karvasaras.gr στο Google News! Ειδήσεις από την Δυτική Ελλάδα και όλο τον κόσμο...


ADVERTISEMENT
Προηγούμενη Ανάρτηση

Self test: Πότε ξεκινά η διάθεση των 4 δωρεάν τεστ – Τι αλλάζει με τους εμβολιασμένους

Επόμενη Ανάρτηση

Γιατί η Βουλή «βούηξε» με κλαρίνα και Ιτιά – Ιτιά (video)

Σχετικά Άρθρα

ΣΑΕΚ Αγρινίου: Ημερίδα διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ που υλοποιήθηκε στην Κύπρο (φωτο)

6 Μαΐου, 2025
0
ΣΑΕΚ Αγρινίου: Ημερίδα διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ που υλοποιήθηκε στην Κύπρο (φωτο)
Αγρίνιο

Την Τρίτη 8 Απριλίου 2025 στις 6:00 μ.μ. η Σχολή Ανωτέρας Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) Αγρινίου πραγματοποίησε ημερίδα διάχυσης των αποτελεσμάτων...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Εσπερινό Γυμνάσιο – Γενικό Λύκειο Αγρινίου: Οι μαθητές φρόντισαν τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου

4 Μαΐου, 2025
0
Εσπερινό Γυμνάσιο – Γενικό Λύκειο Αγρινίου: Οι μαθητές φρόντισαν τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου
Αγρίνιο

Οι μαθητές στο Εσπερινό Γυμνάσιο - Γενικό Λύκειο Αγρινίου, δείχνοντας για μια ακόμη φορά την οικολογική τους ευαισθησία, ανέλαβαν δράση...

Διαβάστε περισσότεραDetails

4η διάλεξη του «Λαϊκού Πανεπιστημίου Αγρινίου» την Τρίτη 6 Μαΐου

2 Μαΐου, 2025
0
4η διάλεξη του «Λαϊκού Πανεπιστημίου Αγρινίου» την Τρίτη 6 Μαΐου
Αγρίνιο

Την Τρίτη 6 Μαΐου πραγματοποιείται η 4η διάλεξη του «Λαϊκού Πανεπιστημίου Αγρινίου» με ομιλητή τον Διευθυντή του Ινστιτούτου Διεθνών Υποθέσεων...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο – Λύκειο Μεσολογγίου: Το πρόγραμμα εκδηλώσεων από 5 Μαΐου έως 20 Ιουνίου

2 Μαΐου, 2025
0
Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου: Το τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου οι κατατακτήριες στη Β’ Γυμνασίου
Εκδηλώσεις

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο - Λύκειο Μεσολογγίου προσκαλεί στις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα, στο πλαίσιο της δημιουργικής και...

Διαβάστε περισσότεραDetails

«Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας» για 2η χρονιά στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου

2 Μαΐου, 2025
0
«Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας» για 2η χρονιά στο Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
Αγρίνιο

Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου (ΜΣΑ) διοργανώνει για 2η χρονιά την «Ανοικτή Ημέρα Γνωριμίας» (OPEN DAY) για γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Εσπερινό Γυμνάσιο Γενικό Λύκειο Αγρινίου: Eθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 30 Απριλίου στο χώρο του σχολείου

29 Απριλίου, 2025
0
Εσπερινό Γυμνάσιο Γενικό Λύκειο Αγρινίου: Eθελοντική αιμοδοσία την Τετάρτη 30 Απριλίου στο χώρο του σχολείου
Αγρίνιο

Τη Δευτέρα 28-04-2025 οι μαθητές στο Εσπερινό Γυμνάσιο Γενικό Λύκειο Αγρινίου, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από την κα Αντωνία...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Μουσικό Σχολείο Αγρινίου: Αιτήσεις για συμμετοχή στις εξετάσεις εισαγωγής στην Α’ γυμνασίου

29 Απριλίου, 2025
0
Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανάπλασης στους δρόμους γύρω από το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου (φωτο)
Αγρίνιο

Το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για τη συμμετοχή μαθητών στις εξετάσεις εισαγωγής στην Α΄...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία

28 Απριλίου, 2025
0
Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Μεσολογγίου: Ξεκινούν οι αιτήσεις για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Εκπαίδευση

Ενημέρωση σχετικά με την έναρξη υποβολής αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, ανάρτησε στη σελίδα του στο διαδίκτυο...

Διαβάστε περισσότεραDetails

ΣΑΕΚ Μεσολογγίου: Υποβολή προτάσεων για νέες ειδικότητες

14 Απριλίου, 2025
0
ΣΑΕΚ Μεσολογγίου: Υποβολή προτάσεων για νέες ειδικότητες
Εκπαίδευση

Η Σχολή Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΑΕΚ) Μεσολογγίου απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση στους πολίτες, τους επαγγελματικούς φορείς, τους συλλόγους, τις επιχειρήσεις και...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Επίσκεψη του ΣΑΕΚ Μεσολογγίου στο Σπίτι Γαλήνης Χριστού Μεσολογγίου (φωτο)

12 Απριλίου, 2025
0
Επίσκεψη του ΣΑΕΚ Μεσολογγίου στο Σπίτι Γαλήνης Χριστού Μεσολογγίου (φωτο)
Εκπαίδευση

Την Δευτέρα 31 Μαρτίου και την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 οι καταρτιζόμενοι της ειδικότητας «Τεχνικός Μαγειρικής Τέχνης – Αρχιμάγειρας (Chef)»,...

Διαβάστε περισσότεραDetails

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αποδέχομαι τους Όρους Χρήσης/Προϋποθέσεις και την Πολιτική Απορρήτου.

ADVERTISEMENT

Προτεινόμενα

Παλαιομάνινα Αιτωλοακαρνανίας: Η Ελλάδα που χάνεται – Μια γιαγιά, ένα χωριό, μια ζωή ολόκληρη (video)
Αφιερώματα

Παλαιομάνινα Αιτωλοακαρνανίας: Η Ελλάδα που χάνεται – Μια γιαγιά, ένα χωριό, μια ζωή ολόκληρη (video)

12 Μαΐου, 2025
Αγρίνιο: Νέο σοβαρό τροχαίο με τραυματισμό στην Εθνική Οδό (φωτο)
Δυτική Ελλάδα

Θανατηφόρο τροχαίο στην Πρέβεζα με νεκρό 16χρονο μοτοσικλετιστή

12 Μαΐου, 2025
Αγρίνιο: Ελαφρά τραυματισμένος ντελιβεράς από τροχαίο στον Άγιο Δημήτριο
Αγρίνιο

Νεάπολη Αγρινίου: Οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο με τραυματισμό

12 Μαΐου, 2025
ADVERTISEMENT
Σαλμάς Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικής και Επιδοτούμενων Προγραμμάτων Κατάρτισης Αγρίνιο Σαλμάς Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικής και Επιδοτούμενων Προγραμμάτων Κατάρτισης Αγρίνιο Σαλμάς Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Πληροφορικής και Επιδοτούμενων Προγραμμάτων Κατάρτισης Αγρίνιο
GKP Marine Γιώργος Παπανίκος | Εμπορία Σκαφών και Μηχανών Θαλάσσης GKP Marine Γιώργος Παπανίκος | Εμπορία Σκαφών και Μηχανών Θαλάσσης GKP Marine Γιώργος Παπανίκος | Εμπορία Σκαφών και Μηχανών Θαλάσσης
MEF Κατασκευαστική - Υαλοδυναμική Ενεργειακά Τζάμια - Φουρλάνης Μάρκος MEF Κατασκευαστική - Υαλοδυναμική Ενεργειακά Τζάμια - Φουρλάνης Μάρκος MEF Κατασκευαστική - Υαλοδυναμική Ενεργειακά Τζάμια - Φουρλάνης Μάρκος
Ιταλικά για Εφήβους και Ενήλικες - Ταχύρρυθμα - Φροντιστήριο Γαλάνης Ιταλικά για Εφήβους και Ενήλικες - Ταχύρρυθμα - Φροντιστήριο Γαλάνης Ιταλικά για Εφήβους και Ενήλικες - Ταχύρρυθμα - Φροντιστήριο Γαλάνης

Ροή Ειδήσεων

Θανατηφόρο τροχαίο στην Πρέβεζα με νεκρό 16χρονο μοτοσικλετιστή

12 Μαΐου, 23:05

Συνεδριάζει την Παρασκευή το Δημοτικό Συμβούλιο Ξηρομέρου

12 Μαΐου, 18:23

Αγρίνιο: Παρασκευή 16 Μαΐου η υποδοχή εικόνας της Παναγίας Σουμελά στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης

12 Μαΐου, 18:10

Ο Σιδηρόπουλος σφυρίζει στο Λεβαδειακός – Παναιτωλικός

12 Μαΐου, 17:21

Οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας στην Λευκάδα αυτή την εβδομάδα

12 Μαΐου, 16:47

«Τριχωνίδα: Το βιώσιμο μέλλον της περιοχής»

12 Μαΐου, 16:03

Νεάπολη Αγρινίου: Οδηγούσε μοτοσικλέτα χωρίς δίπλωμα και ενεπλάκη σε τροχαίο με τραυματισμό

12 Μαΐου, 15:19

Χαλκιόπουλο Βάλτου: Στις φυλακές Κορυδαλλού ο άνδρας που σκότωσε τον 95χρονο πατέρα του

12 Μαΐου, 14:43
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΑΜΕΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ

ΑΙΤΩΛΟΚΑΡΝΑΝΙΑ    ΕΛΛΑΔΑ    ΠΟΛΙΤΙΚΗ   ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ   ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ   ΑΘΛΗΤΙΚΑ   ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ   RADIO

© 2025 Karvasaras.gr               ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ     ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ     ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ     ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ     ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES     ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ                Created by

Κανένα αποτέλεσμα
Προβολή όλων των αποτελεσμάτων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
    • ΑΓΡΙΝΙΟ
    • ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ
    • ΞΗΡΟΜΕΡΟ
    • ΑΚΤΙΟ – ΒΟΝΙΤΣΑ
    • ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
    • ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ
    • ΘΕΡΜΟ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
    • ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ
    • ΜΠΑΣΚΕΤ
    • ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
  • ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ
    • FORMULA
    • MOTO GP
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
    • ΤΑΙΝΙΕΣ & ΣΕΙΡΕΣ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • LIFESTYLE
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

© 2021 Karvasaras.gr