Η Renault είναι ο μοναδικός κατασκευαστής χωρίς πελάτες στο grid και σύμφωνα με πληροφορίες, προσπαθεί να προσεγγίσει την Williams για μια ενδεχόμενη συνεργασία το 2022.
Η Renault είναι ο μοναδικός κατασκευαστής χωρίς πελάτες στο grid, αφού παρέχει κινητήρες μόνο στην εργοστασιακή της ομάδα που από φέτος θα αγωνίζεται ως Alpine F1 Team. Με την McLaren να βρίσκει καταφύγιο κάτω από την «φτερούγα» της Mercedes και την Red Bull να μην επιθυμεί εκ νέου συνεργασία, η ανάγκη για την εύρεση έστω και μίας ομάδας είναι μεγάλη, εάν η Renault θέλει να μειώσει το συνολικό κόστος κατασκευής και εξέλιξης των κινητήρων της.
Μέχρι και τον Δεκέμβριο η Renault βρισκόταν σε συζητήσεις με την Sauber, η τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος της. H Ελβετική ομάδα που τρέχει ως Alfa Romeo Racing, έχει συμβόλαιο με την Ferrari μέχρι το τέλος του 2021 και σύμφωνα με πληροφορίες οι δύο πλευρές ανανέωσαν την συνεργασία τους, τον Ιανουάριο, μέχρι το 2026.
Άρα οι Γάλλοι έμειναν ξεκρέμαστοι… ή μήπως όχι;
Σύμφωνα με πληροφορίες του motorsport.com, η Renault έχει ήδη προσεγγίσει την Williams. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνά κανείς τις ένδοξες και πετυχημένες συνεργασίες των δύο στο παρελθόν, οι καρποί των οποίων χάρισαν πέντε παγκόσμιους τίτλους την περίοδο 1989-1997 και μια αξιοπρεπή πορεία την περίοδο 2012-2013.
Αυτό δεν σημαίνει ότι στην τρέχουσα δεκαετία δεν υπάρχουν προβλήματα που καλούνται να ξεπεράσουν, αν επιθυμούν συνεργασία.
Πρόβλημα πρώτο:
Η ανάπτυξη των μονοθεσίων για την επόμενη χρονιά έχει ήδη ξεκινήσει και η ενσωμάτωση ενός διαφορετικού κινητήρα την τελευταία στιγμή, δεν είναι εύκολη υπόθεση, εκτός και αν τις επόμενες εβδομάδες παρθεί μια απόφαση για το τι μέλλει γενέσθαι. Τώρα που είναι «νωρίς»…
Πρόβλημα δεύτερο:
Μόλις το περασμένο μήνα η Williams είχε ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας με την Mercedes από την επόμενη σεζόν, η οποία δεν θα περιορίζεται μόνο στην παροχή υβριδικών κινητήρων αλλά θα αφορά και τεχνικά μέρη του μονοθεσίου, όπως κιβώτια ταχυτήτων, υδραυλικά μέρη κ.α.
Πρόβλημα τρίτο:
Η Renault δεν έχει εμπειρία με άλλη ομάδα πάνω σε αυτόν τον τομέα, γιατί μέχρι πρότινος προμήθευε μόνο υβριδικούς κινητήρες.
Το μόνο σίγουρο, είναι πως ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά τους και δύο. Η Williams θα πρέπει άμεσα να πάρει μια απόφαση και η Renault να βρει το συντομότερο, μια λύση για το τεχνικό κομμάτι.