Είναι πλέον γνωστό ότι ο Σέρτζιο Πέρεζ (προς το παρόν) χάνει την θέση του στην Formula 1 λόγο της μεταγραφής του Σεμπάστιαν Φέτελ στην Aston Martin F1 Team – νυν Racing Point
Τo ερώτημα όμως παραμένει για το αν θα τον δούμε στο grid του 2021 ή όχι. Ο ίδιος σε δηλώσεις του τόνισε ότι θέλει να παραμείνει στο σπορ ελπίζοντας πως κάποια ομάδα θα τον «κλείσει» για του χρόνου. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και ποιο συγκεκριμένα πριν την μεταγραφή του Φέτελ.
Και ποια θυσία έχει κάνει αυτός για σένα;
Για την ιστορία ο Σέρτζιο Πέρεζ ήταν οδηγός της Racing Point ή όπως ήταν γνωστή SportPesa Racing Point F1 Team ή όπως την ελέγαν πριν το 2018 Sahara Force India ή όπως θα είναι γνωστή του χρόνου Aston Martin F1 Team από το 2014. Ο Μεξικανός απέδειξε νωρίς το ταλέντο του με καλή και καθαρή οδήγηση, φέρνοντας κάποια καλά αποτελέσματα στην ομάδα (ο μοναδικός εδώ που τα λέμε) μετατρέποντας τον σε υπολογίσιμη δύναμη στο grid. Η Shara Force India αποχώρησε το 2018 και ο Λόρενς Στρολ αποφασίζει την εξαγορά και μετονομασία της σε Racing Point to 2019. Ο Πέρεζ παραμένει οδηγός στην ομάδα με συνοδηγό του τον Οκόν ο οποίος έμεινε μέχρι το τέλος της σεζόν και μετά άνοιξε τα φτερά του (αναγκαστικά) για την Μερσέντες ως αναπληρωματικό οδηγός, γιατί το 2019 συνοδηγός του Πέρεζ θα γινόταν ο γιος του ιδιοκτήτη της ομάδας Λανς Στρολ.
Κορωνοϊός ή πατέρας και γιος;
Μετά την επιστροφή του στην ενεργό δράση, αφού ξεπέρασε την περιπέτεια του με τον κορωνοϊό, ο Μεξικανός ήρθε αντιμέτωπος με τις φήμες περί μεταγραφής του Φέτελ στην Racing Point. Ήταν προφανές αυτός που θα έπαιρνε «πόδι». Σίγουρα δεν θα ήταν ο μπαμπάς Λόρενς Στρολ όντας ιδιοκτήτης (προφανώς) αλλά ούτε και ο γιος Λανς Στρολ γιατί ποιος πατέρας θα απαρνιόταν το ίδιο του το παιδί; Έτσι λοιπόν ο Πέρεζ είχε δύο επιλογές ώστε να κρατήσει μακριά των τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ: Καλά αποτελέσματα στους προσεχείς αγώνες και… τους χορηγούς του.
Τελικά ήταν ο γιος…
Ας μιλήσουμε λίγο για τα αποτελέσματα του τα οποία δεν είναι και κάτι το σπουδαίο…αντικειμενικά πάντα. Ο Πέρεζ την σεζόν που διανύουμε παίζει «μπάλα» πάντα στο top 10 της κατάταξης σε κάθε αγώνα, με χειρότερο τερματισμό την 10η θέση στο Grand Prix Ιταλίας και καλύτερο στο Grand Prix Ισπανίας όπου τερμάτισε 5ος. Ο Στρολ από την άλλη όντας το παιδί του μπαμπά, στην φετινή σεζόν, σχεδόν σε όλους τους αγώνες ήταν πάντα τουλάχιστον μία θέση παραπάνω από τον Μεξικανό τερματίζοντας μάλιστα 3ος στο Grand Prix Ιταλίας στην Μόνζα. Πολύ γρήγορα καταλαβαίνουμε ότι τα πράγματα δεν πηγαίνουν και τόσο καλά για τον Πέρεζ. Ο Στρολ φέρνει καλύτερα αποτελέσματα, ο Φέτελ ε…ε…έρχεται και το μόνο που του απομένει είναι να μιλήσει με τους χορηγούς του.
Οι χορηγοί…ΠΛΕΡΩ
Οι χορηγοί του Μεξικανού βλέποντας τον να χάνει την θέση του από το grid του 2021, έκαναν αμέτρητες προσπάθειες και προτάσεις στην Racing Point προσφέροντας σε κάποιες περιπτώσεις και τα τριπλάσια λεφτά στην ομάδα, αλλά όπως ήταν φυσικό ο ιδιοκτήτης Λόρενς Στρολ δεν συγκινήθηκε…γιατί είχε όραμα.
Ε…Ε…Έρχεται
Στο Grand Prix του Βελγίου όλοι ήταν σίγουροι πως μετά το τέλος του αγώνα η Racing Point θα έβγαζε ανακοίνωση με την απόκτηση του Φέτελ. Ο Πέρεζ στις συνεντεύξεις του τόνιζε πως τίποτα δεν μπορεί να τον κάνει να χάσει την θέση του και πράγματι δεν την έχασε…εκείνο το σαββατοκύριακο αλλά το επόμενο. Μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα στον «ναό» της ταχύτητας στην Μόνζα με «μπόλικη» δράση, έναν Φέτελ να «μένει» από φρένα και έναν Λεκλέρκ να «μένει» στον τοίχο, η Racing Point ανακοίνωσε και επίσημα λίγες μέρες μετά, την απόκτηση του Γερμανού για το grid του 2021.
«Ούτε στρώμα να πλαγιάσω, ούτε φως για να διαβάσω»
Είναι γεγονός πλέον… Μετά από τόσα χρόνια στην ομάδα και στην Formula 1 γενικά, είναι η πρώτη χρονιά που θα τον δούμε χωρίς μονοθέσιο το 2021. Ο ίδιος σε συνέντευξη του δήλωσε ότι είναι ανοιχτός σε προτάσεις, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η χορηγοί του θα είναι «πλούσια τα ελέη» στην μέλλουσα ομάδα του.
Κρίστιαν Χόρνερ…ο από μηχανής θεός;
Φήμες θέλουν τον μάνατζερ του Μεξικανού, Τζούλιαν Τζάκομπι να έχει μιλήσει με την Red Bull Racing και πιο συγκεκριμένα με τον σύμβουλο της ομάδας Χέλμουτ Μάρκο ώστε να αντικαταστήσει τον Άλεξ Άλμπον. Από την άλλη σε δηλώσεις του το μεγάλο αφεντικό των «Κόκκινων Ταύρων» Κρίστιαν Χόρνερ είπε πως θέλει να παραμείνει με το ήδη υπάρχον «roster» τόσο στην μεγάλη ομάδα, όσο και στην «τζούνιορ» Alpha Tauri, ενώ συγκεκριμένα για την Alpha Tauri τόνισε πως δεν θα υπογράψει με κανέναν οδηγό «εκτός ομάδας» και θα επικεντρωθεί στο να προωθήσει τους υπάρχοντες νέους ηλικιακά οδηγούς.
Από την άλλη ο Χέλμουτ Μάρκο μίλησε για τις επαφές του με τον μάνατζερ του Πέρεζ και ξεκαθάρισε:
«Ναι, είμαι σε επαφή με τον μάνατζερ του Πέρεζ, Τζούλιαν Τζάκομπι γιατί επίσης «μανατζάρει» και τον δοκιμαστικό μας οδηγό στην Red Bull Σεμπαστιάν Μπουεμί» ενώ ολοκλήρωσε λέγοντας «Αυτό δεν σημαίνει κάτι…» θέλοντας να βάλει τέλος στις φήμες που θέλουν τον Μεξικανό να βρίσκετε σε συζητήσεις με τους «Ταύρους».
Θα καταφέρει ο Πέρεζ να είναι παρόν στο grid του 2021; Θα μάθουμε σύντομα… γιατί η Formula 1 είναι γεμάτη εκπλήξεις.