Ο Φελίπε Μάσα αποκάλυψε όλη την αλήθειά για το σκάνδαλο «Rascasse» του Μάικλ Σουμάχερ το 2006 στη πίστα του Μονακό
Έχουν περάσει 14 χρόνια από την πολυσυζητημένη εγκατάλειψη του Μάικλ Σουμάχερ στη στροφή «Rascasse» του Μονακό κατά την διάρκεια των κατατακτήριων του 2006, κι όμως εν έτη 2020 ο πρώην πιλότος της Formula 1 Φελίπε Μάσα επιβεβαιώνει όλες τις φήμες που ακουγόντουσαν όλα αυτά τα χρόνια κατονομάζοντας μάλιστα και τον «εγκέφαλο» πίσω από το όλο εγχείρημα.
Για την ιστορία το περίφημο σκάνδαλο «Rascasse» συνέβη το 2006 κατά την διάρκεια των κατατακτήριων στο Grand Prix του Μονακό, όπου ο 7 φορές πρωταθλητής αποφάσισε χωρίς λόγο να σταματήσει το μονοθέσιο του πάνω στην στροφή «Rascasse», με σκοπό να προκαλέσει καθεστώς κίτρινης σημαίας, ώστε να «μπλοκάρει» τους υπόλοιπους οδηγούς και να μην μπορέσουν να σημειώσουν χρόνο στην πίστα, εξασφαλίζοντας την pole. Οι αγωνοδίκες τιμώρησαν αμέσως τον Γερμανό, με αποτέλεσμα να εκκινήσει τελευταίος στο grid και να τερματίσει μόλις στην 5η θέση.
Πριν λίγες μέρες ο πρώην πιλότος της Formula 1 Φελίπε Μάσα αποκάλυψε και επιβεβαίωσε το τι συνέβη πραγματικά εκείνη την μέρα στις κατατακτήριες. Σε δηλώσεις του είπε πως «Είχαμε συνάντηση με την ομάδα και συζητούσαμε τα της διαδικασίας. Τότε, είχαμε μόνο δύο σετ ελαστικών διαθέσιμα για τις κατατακτήριες. Έτσι λοιπόν ο Μίκαελ αναρωτήθηκε, τι κι αν είμαστε ταχύτεροι με το πρώτο σετ και μετά πάμε κατευθείαν για το δεύτερο…ο Ρος Μπρον τον διέκοψε λέγοντας του πως ίσως μπορέσουμε να προκαλέσουμε μια κίτρινη σημαία. Όταν το άκουσα είπα αμέσως πως ελπίζω να αστειεύονται».
και πρόσθεσε «Και πράγματι το έκανε. Αυτό που λέγαμε μεταξύ σοβαρού κι αστείου το έκανε πράξη. Όταν τον είδα μέσα στην πίστα δεν το πίστευα και του πήρε έναν ολόκληρο χρόνο για να το παραδεχτεί. Όλοι κάνουμε λάθη στη ζωή μας και αυτό ήταν αναμφίβολα ένα απ’ αυτά για τον Γερμανό».
Πίσω στο μακρινό 2006 όταν ο Ρος Μπρον, φερόμενος ως ο «εγκέφαλος» πίσω από την κίτρινη σημαία που προκλήθηκε, ερωτήθηκε για το ποια ήταν η άποψη του για το περιστατικό, το χαρακτήρισε ως ένα «χαζό λάθος» του Γερμανού και συνέχισε λέγοντας «Η Ferrari τότε είχε το πιο δυνατό μονοθέσιο στο grid, δεν υπήρχε λόγος να το κάνει».