Μπορεί επισήμως οι καλοκαιρινές εκπτώσεις να λήγουν στις 31 Αυγούστου, αλλά η κορωνο-κρίση, έφερε νωρίτερα τις χειμερινές εκπτώσεις στο Αγρίνιο, με αποτέλεσμα σε κάποια καταστήματα να επικρατεί «σύγχυση» στους καταναλωτές.
Όπως λοιπόν υπάρχει αυτός ο ενοχλητικός φίλος που περιμένει στοργικά το τέλος του Αυγούστου για να σου πει, «άντε και καλό χειμώνα» (κάποιοι μερακλήδες ξεκινούν απ’ τον Δεκαπενταύγουστο) πλέον υπάρχουν στην αγορά και επιγραφές που φέρνουν τις χειμερινές εκπτώσεις… τον Αύγουστο!
Πέρα από την πλάκα όμως, τα πράγματα είναι απλά… Τα έσοδα μειώθηκαν με τη γενική ισοπέδωση του τζίρου στους περισσότερους κλάδους, ελέω κορωνοϊού (εξού και η κορωνο-κρίση) με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να μην ψωνίσουν όσο θα ήθελαν κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων.
Οι περισσότεροι καταστηματάρχες βρίσκονται σε πολύ δύσκολη κατάσταση, αφού το καλοκαίρι του 2020 ήταν για πολλούς το δυσκολότερο στην Ελλάδα της κρίσης, με έναν ακόμη αποτρεπτικό παράγοντα να «προστίθεται» στο πορτοφόλι των καταναλωτών και να μειώνει ακόμη περισσότερο τον τζίρο των εμπορικών καταστημάτων.
Έτσι λοιπόν και κάποια εμπορικά καταστήματα, όπως αυτό της παραπάνω φωτογραφίας, ξεκίνησαν πρόωρα τις χειμερινές προσφορές, θέλοντας να δελεάσουν τους καταναλωτές να συνεχίσουν τα ψώνια τους και μετά το τέλος των καλοκαιρινών εκπτώσεων.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν σε άλλες πόλεις, όπως πχ στη Θεσσαλονίκη, ακυρώνεται η ΔΕΘ και μαζί της και το δεκαήμερο εκπτώσεων, οι επιχειρηματίες στο Αγρίνιο δεν το βάζουν κάτω και κάνουν ότι καλύτερο μπορούν ώστε να κρατήσουν όρθιες τις επιχειρήσεις τους και φυσικά να προσφέρουν όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες τους.
κον-Τρόλ ρουμ