O Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Τοσκάνης, που αποτελεί τον ένατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1
Ο Φινλανδός οδηγός ηγήθηκε του 1-2 της Mercedes στο Μουτζέλο, ωστόσο η διαφορά με τον ανταγωνισμό και κυρίως με τη Red Bull Racing, αυτή τη φορά δείχνει να είναι πολύ πιο μικρή.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πανέμορφη Τοσκάνη υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία, τον ήλιο να λάμπει, τη θερμοκρασία αέρα στους 28 βαθμούς Κελσίου ενώ εκείνη του οδοστρώματος ήταν στους 41 ενώ στην πορεία άγγιζε τους 45!
Τα πρώτα λεπτά της 90λεπτης διαδικασίας δεν είχαν ιδιαίτερη δράση κι όταν είδαμε μονοθέσια στην πίστα, ήταν με τη μέση και τη σκληρή γόμα ελαστικών της Pirelli.
Με τη συμπλήρωση 15 λεπτών, ο Σαρλ Λεκλέρκ έχασε τον έλεγχο στη στροφή 12, πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό τετ α κε αλλά δίχως άλλες συνέπειες. Με τη συμπλήρωση 30 λεπτών είδαμε να χρησιμοποιείται και η μαλακή γόμα, με τους χρόνους να πέφτουν.
O Βάλτερι σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1.17.997 αλλά πάνω που άρχισαν οι… «πυροβολισμοί», ήρθε διακοπή της δράσης. Υπεύθυνος ήταν ο Λάντο Νόρις, που είχε έξοδο στη στροφή 3.
Ώσπου να απομακρυνθεί η McLaren είχαμε κόκκινη σημαία, με αποτέλεσμα οι ομάδες να χάσουν περίπου 15 λεπτά δουλειάς.
Αμέσως μετά ο Μπότας κατέβηκε στο 1.16.989, με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι δύο δέκατα πιο αργός και τον Μαξ Βερστάπεν οριακά πίσω του, με τη Red Bull Racing να δείχνει σε αυτή την πίστα πολύ πιο κοντά στις Mercedes σε απόδοση.
Τυχερός στην ατυχία του, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχασε τον έλεγχο της SF100 στο chicane των στροφών 12/13 και παρότι έκανε περιστροφή 360 μοιρών, συνέχισε χωρίς προβλήματα!
Αντίθετα, προβλήματα προέκυψαν 18 λεπτά πριν το τέλος του FP2, όταν βγαίνοντας από το pit lane, o Σέρτζιο Πέρεζ δεν είδε τον διερχόμενο Κίμι Ράικονεν, με αποτέλεσμα τη σύγκρουση των Racing Point και Alfa Romeo. Μία σύγκρουση που προκάλεσε ξανά καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Η πράσινη σημαία ήρθε 13 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας αλλά δεν υπήρξαν άλλες αλλαγές στην κορυφή της κατάταξης. Το μόνο αξιοσημείωτο ήταν πως μετά το πέσιμο της καρό σημαίας, παρέδωσε πνεύμα η υβριδική μηχανή της Ferrari του Φέτελ.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Πηγή: newsauto.gr